Відтепер франківці зможуть скаржитись у 15-80 онлайн та через мобільний додаток

В Івано-Франківську «Контакт-центр 15-80» – служба оперативного реагування – зазнала позитивних змін.

Зокрема, службу модернізували – запустили онлайн портал контакт-центру, а також для зручності мешканців ще й додали карту звернень. Таку інформацію сьогодні, 25 червня, під час оперативної наради у очільника міста Руслана Марцінківа оприлюднено директором ТОВ «Техноінфософт» Русланом Євчином, інформує Frankivsk-trend.

Він також зауважив, що також працюють над тим, щоб створити групу у мобільному додатку, що дозволить франківцям адресно отримувати актуальну для них інформацію через повідомлення. Крым цього, буде можливість зворотного зв’язку.

До слова, до цього часу мешканці обласного центру зверталися до комунальних служб виключно за допомогою телефону – 15-80. Та від міських телефонів сьогодні дедалі більше людей відмовляються. Тож в «Техноінфософті» активно працюють над тим, щоб надати франківцям можливість звертатись до комунальних служб, реагувати на проблеми за допомогою інтернету. І що дуже важливо – даний портал повинен бути доступним інструментом для всіх мешканців Івано-Франківська, зокрема, і для заступників мера, які б в онлайн режимі вирішували проблеми містян, а не відкладали їх «на завтра».

На сайті «Контакт-центру 15-80» можна буде побачити, хто саме з  франківців найчастіше скаржився. Також в онлайн режимі місцеві мешканці можуть повідомити про проблему та додати фото.

Окрім того, вже зараз франківці можуть побачити графіки, на яких зазначено 20 найболючіших питань, з якими зверталися мешканці обласного центру. Так, перше місце зайняли несправні ліфти. З цим питанням в службу звертались аж 50 разів. На другому місці, з 36-ма заявками – пожежі, а трійку найактуальніших питань замикає проблема непокошеної трави.

Відтепер франківці зможуть скаржитись у 15-80 онлай та через мобільний додаток

 

Изображение удалено.

 

Изображение удалено.

 

Comments

.,.,.,.