На Прикарпатті студенти розробили мобільний додаток, який “оживляє” підручники

На Івано-Франківщині студенти спільно із викладачами розробили мобільний додаток, який зображення на шкільних підручниках  «переносить» у тривимірну площину.

Тобто завдяки програмі звичайні малюнки з книжок ніби «оживають» і перевтілюються в 3D-зображення. Про це  повідомляє Frankivsk-trend з посиланням на «Подробиці».

Розробники переконані, що даний додаток дозволить зробити навчальний процес набагато цікавішим, зацікавить студентів вчитися, а також дозволить полегшити учням навчання.

Правилами природничо-математичного ліцею Івано-Франківська строго заборонено користуватися під час занять мобільними телефонами. Проте це правило не розповсюджується на уроки хімії. Нещодавно смартфонами на цих заняттях  послуговуються рівно так, як і книжками та зошитами.

Коли учні наводять свій ґаджет на зображення хімічної формули сполуки у підручнику – вона немовби оживає. Мобільний додаток, який розробили студенти із викладачами, працює без інтернету, що є дуже важливим для тих шкіл, які розташовані в   гірських місцевостях, де відсутній доступ до мережі. Загалом таких шкіл є немало.

Розробка програми належить студентам та викладачам одного з місцевих університетів. Кошти на це – 50 тисяч гривень – виграні на конкурсі міських стартапів.

За словами доцентки кафедри хімії Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (ПНУ) Лілії Мідак, мобільний додаток має три режими. Перший – відтворює саму органічну молекулу у 3D-формат, що дозволяє учню віртуально побачити молекулу,  зрозуміти її будову. Програма полегшує роботу і для вчителя, адже йому вже не має необхідності розповідати про віртуальні валентні кути, оскільки є можливість наочно побачити молекулу в просторі.

За словами ліцеїстів, інформаційна візуалізація значно спростила процес навчання, займатися стало  цікавіше.

Хімія як наука є досить важка для сприйняття. Тож, як зауважує вчителька хімії Ольга Кузишин, візуалізацію тут тільки радо вітають. Вона (візуалізація) дозволяє доступніше викладати і пояснювати матеріал. За її словами, вона уже бачить позитивні результати у дітей.

«Набагато легше, ми тепер приблизно уявляємо, як виглядають алкени, алкніни – ці всі різні формули, і це справді дуже цікаво», – поділилась враженнями учениця 10 класу природничо-математичного ліцею Івано-Франківська Софія Шкварок.

Мобільний додаток із 3D-ефектом є не єдиною спільною роботою франківських науковців. У їхньому доробку є ще програма віртуальної альтернативи практикумам.

За словами аспіранта кафедри хімії Івана Кравця, вони відзняли відео кожної лабораторної роботи. Це відео так само прив’язали до маркерів, тож учні мають можливість як вдома, так і на уроці переглядати відео та готуватися.

Автори мобільних додатків мають сподівання, що їхній досвід невдовзі переймуть і колеги. Тож скоро аналогічні програми з’являться й для інших предметів.

Comments

.,.,.,.