Дешевша, ніж у Європі: названо ціну проїзду першою платною дорогою в Україні

Вартість проїзду платною дорогою зі Львова до Краковця (Польща), яка на сьогоднішній день буде перша в Україні, не перевищуватиме 7-10 євроцентів за кілометр. Так, відповідно до офіційного курсу Нацбанку, станом на вчора, 21 лютого, сума дорівнюватиме 2,15-3,07 гривні.

А, оскільки загальна протяжність траси Львів-Краковець – 69,5 км, то, відповідно, максимальна сума за  проїзд трасою сягала б 213,37 грн., повідомляє Frankivsk-trend з посиланням на #Шотам.

Зауважимо, що більша частина людей, які їдуть до сусідньої Польщі, в основному перетинають кордон на власному транспорті. Ось чому дорога до кордону має велике значення в плані розвитку інфраструктури країни.

Європа, як і Польща, зокрема, вже давно користується платними автобанами, які дозволяють водію досить швидко, без заторів дістатися до місця призначення. В Україні ж до сьогоднішнього дня таких доріг ще немає.

Відомості про автобан Львів-Краковець

Будівництво дороги займе орієнтовно 4-5 років. Термін прийому - 49 років.  Інвестору ж дорога має окупитися завдяки інфраструктурним об’єктам, логістичних центрів, побудованих вздовж траси, а також і самої вартості проїзду. Саме будівництво має розпочатись у 2020 році.

До слова, вперше про будівництво дороги Львів-Краковець заговорили  у 2015 році. Тоді ж “Укравтодором” було оголошено концесійний конкурс на її будівництво. Згодом, у вересні-місяць 2015 року конкурсною міжвідомчою комісією  заявки обох претендентів (український консорціум “Концесійні транспортні магістралі” і французька Bouygues) були відхилені. Свої дії комісія пояснила тим, що нібито компанії не спроможні забезпечити фінансування, необхідне для будівництва. Опісля цього перед тим, як  оголосити повторний конкурс, Мінінфраструктури внесло зміни у законодавство.

Через три роки – в лютому 2018 року –  Верховна Рада України узаконила платні дороги в Україні. Депутати ухвалили закон, яким дозволяється на умовах концесії передавати дороги загального користування державного значення для будівництва і експлуатації.

Коментарі