Музична неокласика: Єгор Грушин повертається до Франківська

Після річної перерви Єгор Грушин повертається до Івано-Франківська, щоб зіграти концерт у супроводі струнних. Про деталі розповість “Frankivsk.trend“.

17-го березня Івано-Франківськ отримає чудову нагоду відчути акустичне полотно віртуоза, який наповнює кожну ноту щирістю, легкістю та витонченим смаком.

Нагадуємо, що Єгор Грушин – це яскравий композитор та піаніст у стилі сучасної класики. Неокласика є легкою для сприйняття і насиченою різними паттернами та мелодіями. Світовими представниками даного стилю є Ludovico Einaudi, Ólafur Arnalds, Nils Frahm, Max Richter. В нашій країні Єгор Грушин є одним із лічених композиторів, що творять у стилі неокласики. 

За 7 років своєї творчості він дав понад 400 концертів та презентував 5 альбомів. Видав збірку фортепіанних творів й став автором саундтреків до відомих українських фільмів: “Янголи помирають на світанку” (2013 рік), “Історія однієї іграшки” (2012 рік), “Choiceman” (2012 рік), “Finita la tragedia” (2013 рік), “Врятований роман” (2015 рік) та повнометражної стрічки про УПА Тараса Химича “Жива” (2016 рік).

Осінь 2016 року принесла композиторові відзнаку за розвиток культури і він потрапив у ТОП-100 найвпливовіших людей Львівщини за версією “Медіастар”.

Якщо ви вважаєте класичну музику надто складною, але вам до вподоби звучання інструментів, то ви один із палких шанувальників напряму “неокласика”. Безліч відомих музикантів працюють в цьому жанрі та вдало поєднують класику з розслабляючою чи електронною музикою. Це надає їй особливого звучання та стає в основі абсолютно нової інтерпретації.

Тонка психологія цієї музики допомагає вирватись з рутини буднів та виснажливих справ. Вона переносить слухача на берег озера чи лісову галявину, де є можливість побути наодинці. Творіння Єгора Грушина є особливими й особистими. Їх важливою ознакою є те, що залишають після себе певний післясмак і хочеться слухати ще більше. Композиторові вдається без слів розповідати історії та викликати розмаїття почуттів у слухача.

Comments

.