Двом франківським брендам допоможуть у діджиталізації

 

Київська Школа Економіки за підтримки UKAID, Міністерства цифрової трансформації України запустила пілотну програму маркетингової підтримки малих та середніх підприємств. Впродовж листопада та грудня команда проєкту працювала, щоб обрати учасників пілотної програми. Серед них – два бренди з Івано-Франківська. Детально про подію читайте на сайті frankivsk-trend.

За словами заступниці міністра з питань євроінтеграції у Міністерстві цифрової трансформації України Валерії Іонан, буде надана допомога малим і середнім бізнесам зі створенням та впровадженням діджитал-стратегії.

Учасників програми було обрано на відкритому конкурсі. Оглянути список можна тут.

Серед них були і франківські підприємства: 

 

  • ТОВ «Джіенпі Фрутс» Яблучні чіпси Newton’s – невелика сімейна компанія, яка пробує розширити масштаби виробництва та товарну лінійку, покладаючись на продажі в інтернеті.
  • ТОВ «Фраміоре» Framiore – український бренд, який спеціалізується на жіночому одязі. Має власне швейне виробництво. У 2020 році завдяки підтримці Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» завершили роботу над запуском центру з розробки та тестування текстильних виробів і планування виробничих процесів, доукомплектували виробничі потужності та створили сайт для просування своєї продукції.

Учасники програми отримають розроблену онлайн маркетингову стратегію. Вона міститиме результати дослідження ринку, конкурентів, метрики та інструменти для впровадження, план розвитку компетенцій, залучення інших цифрових інструментів для онлайн-продажів, допомогу з брендингом, допомогу в розробці сайту компанії, допомогу з підготовкою текстового та візуального контенту для онлайн-кампаній та бюджет на запуск промокампаній.

Comments

.,.,.,.